منتديات الكنانه
مرحبا بك زائرنا الكريم هذه الرساله تفيد بانك غير مسجل ارجو التسجيل الاداره (((((((( منتديات الكنانه ))))))))
منتديات الكنانه
مرحبا بك زائرنا الكريم هذه الرساله تفيد بانك غير مسجل ارجو التسجيل الاداره (((((((( منتديات الكنانه ))))))))
منتديات الكنانه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحب والاخلاص والصداقه الجاده

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
شات ودردشة الكنانه *** ادخل ودردش مع دردشة الكنانه *** لقد انشانا هذا الشات لعيون اعضائنا وزوارنا الكرام ونتمني لكم امتع الاوقات مع *** شات ودردشة الكنانه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» تواصل افضل شركة لتطبيقات المحمول
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالسبت أبريل 13, 2013 7:25 pm من طرف محبى د رامى

» فواائد الفجل
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 5:12 pm من طرف مصريه

» المكتبة الالكترونية
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 12, 2011 8:54 pm من طرف فارس الكنانه

» زيارة المكتبة الاسلامية
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 12, 2011 8:47 pm من طرف فارس الكنانه

» قصص الانبياء والسيرة النبويه
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 12, 2011 8:38 pm من طرف فارس الكنانه

» القران كاملا بصوت 58 قارئ
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 12, 2011 8:27 pm من طرف فارس الكنانه

» اكواد المحافظات
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 11, 2011 2:30 pm من طرف فارس الكنانه

» ارقام تليفونات هامه في مصر
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 11, 2011 2:27 pm من طرف فارس الكنانه

» ايه رايكم في الموبيلات الصيني؟
لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 8:55 am من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab
اتصل بنا fars_fars183@yahoo.com01065133529
منتديات الكنانه
المواضيع الأكثر نشاطاً
ذكريات
خبر عاجل
خش بسرعه قبل اي حد والعب واضحك لما تموت ؟ اسمع الكلام
لو اعترف الرجال
وداعا
طفولة فلسطينى
شاب يدفع ثمنا باهظا بسبب تعليقه علي زوجته
القرأن الكريم كاملا ومفسرا
ذكريات
مهندس مصري يبيع جسد زوجته

لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل

كاتب الموضوعرسالة
fofo

fofo

لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل   لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 13, 2011 5:49 pm

نفسك تجننها ... ترفعلها الضغط ... تشلها :d ... اعمل اللي هقولك عليه

1- رنلها رنه واحده على الموبايل بتاعها وهيه لو عندها دم هتتصل بيك وتقولك مالك يا حبيبى فيه ايه خضتنى قولها انت بكل برود لا يا حبيبتى كنت بشوف معايا رصيد وللا لاء .

2- لو هيه حبت تعزمك فى يوم مثلا على الغدا فى مطعم فخم جدا وغالى قوى . اول ما الاكل يتحط قدامكم هتاكل حاجه بسيطه قوى من الاكل وتقولها الحمد لله شبعت.

3- وانت بتتكلم معاها قولها حبيبتى هوه ايه اللى ممكن يستفزك هتلاقيها استفزت

4- وانت بتتكلم معاها اغلط فى اسمها حتى لو كان حرف واحد يعنى مثلا لو اسمها دنيا قولها مره يا دينا او ديانا ولو كان اسمها منه قولها منى ولو كان لبنى قولها لميا .

5- لو انتوا قاعدين فى كافيه وموبايلك رن وكان واحد صاحبك بيتصل بيك خد الموبايل وقوم رد بعيد واقعد اضحك وهرج وفى نهاية المكالمه قوله سلام ياحبيبى بصوت عالى ولما ترجع هتقولك كنت بتكلم مين ؟ قولها ده واحد صاحبى واسكت خالص ولما تطلب تشوف المكالمه وريها عادى وانت بتضحك

6- لو انتا واقف في الشارع بتكلمها في التليفون وجت بنت تانية انتا عرفها وعدت من جنبك وقالتلك ازيك عامل ايه قلها هاي ازيك يا قمر عاملة ايه
طبعا هيا هتغير نبرة صوتها وتوريك الوش التاني وتقولك مين دي تقوم انتا تقولها: وانتي مالك ..دي واحده صاحبتي
بس طبعا استنا الوش التاني لما تقابلها هههههههههههههه
ههههههههههههههه

7- بعد مكالمه طويله قوى معاها فى التليفون وبعد كلام حب وغرام من اللى قلبك وقلبها يحبه وخلاص هتقفلوا المكالمه غير نبرة صوتك مره واحده وقولها السلام عليكم واقفل الخط على طول طبعا مستحيل هتقدر تقولك حاجه بس نفسى تشوف شكلها فى الوقت ده عامله ازاى:d

8- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى

هههههههههههههههههههه

http://hasan.catsboard.com/profile.forum?

لو عايز تستفز حبيبتك -- ادخل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حبيبتك من ريحة امك
» صوره وتعليق ==ادخل واعطيني تعليقك
» احلي حواجب هههههه ادخل وشوف
» ايهما اذكي الرجل ام الانثي ادخل وشوف